Tiimiläiset liikkeellä

Taas tapahtuu Hiuspisteellä!
Tiistaina osa porukasta saapui Lontoosta koulutusmatkalta ja tulevana viikonloppuna osa lähtee kilpailemaan.Kotimaassa pysyttelevät tällä kertaa kuitenkin.Samaan aikaa liikettä on uudistettu ja sisutettu punasävyillä,joista minä itse pidän.

Nyt olen huomannut kuinka ihmiset vaeltavat kiirreelä sisätiloihin kun vettä  sataa.Olen tilannut tänne etelään jo lunta,saapumispäivää on vaikea arvioida.Jospa sitten näkisin enemmän ihmisiä ulkoilemassaa
Kun kiipesin tietokoneen näppäimille Hiuspisteellä,kuulin jonkun hyräilevän joululauluja.En tunnistanut hyräilijää,mutta sävelmästä en voi erehtyä.Taitaa tiimissä olla ainakin pari jouluihmistä.Tarkkailen tilannetta ja raportoin heti lisää kunhan saan lisätietoja.

Nyt palaan kuitenkin asiaan jota ihmettelin edellisessä kirjoituksessa.HIUSHÄSSÄKKÄ!Se on tapahtuma,jota järjestellään asiakkaiden ja tekijöidenkin iloksi.Tapahtuma on ensi vuoden alussa ja se kuulostaa niin kivalta.Muilutan itseni niiden mukaan jotta pääsen tapahtumien keskipisteeseen.Palavereista en aio olla poissa,siellä kuulee suunnitelmia.

Olen kuullut hauskoja tietoja likkeen henkilökunnasta!Jokainen on monessa asiassa hyvä mutta arvatkaas kuka heistä on kilpaillut puujaloilla? Entä kuka osaa kantaa kirjoja päänsä päällä?Näihin saatte vastaukset myöhemmin,seuratkaa kirjoitteluani.Minä aion jatkossakin kertoa tapahtumista,joista muut eivät ole kuulleetkaan.

Nyt jatkan puuhastelujani,palaan näppäimille taas myöhemmin.Keijut tarjoilevat parhaillaan omenaporetta,joka loppuu aina kesken.Nyt tätyy kirehtiä,jotten jää ilman.

Kuulemiin!

TNT