Vauhtia ja vaarallisia tilanteita

Kiire,kiire kiire.Kiire on, vaikkei aina pitäisikään olla.Täytyy muistaa huilia,juoda vaikka kupponen kuumaa kaakaota.Johan se verensokerikin tipahtaa  muuten liian alhaiseksi.

Tehokkuus ja vauhti.Ihmisten työskentelyä tarkkailleena nuo kaksi sanaa tulevat siitä mieleeni.Mennään kuin pikajuna.Jos olisikin rauhallisempi päivä niin jo siellä pölyhuisku  heiluu ja ikkunoita somistellaan.Pienimmät,kuten minä, meinaavat joutua vaarallisiin tilanteisiin kuten roskapussin syövereihin tai pesukoneeseen pyykkien joukkoon.

Tehokkuutta voi myös huomata eräälläkin kampaajalla.Siellä se on leikannut ja värjännyt vaikka olisi vapaapäivä.Ainahan hän sanoo ettei muka osaa,mutta hienolta se minusta näyttää.Kisaamaanhan tuo Caro on lähdössä joten varpaat pystyyn!

Onhan niitä rauhallisia ja ah, niin maistuvia hetkiäkin.Taukotilan pöydälle tuodaan useasti monenlaisia herkkuja,suolaista ja makeaa vuorotellen.No,rauhallista on ainakin minulla kun maistelen pieniä nokareita jokaisesta herkkupalasta.Ei sitä maistelua kukaan huomaa, paitsi minä itse, kun alkaa nutun vyö kiristää.Silloin jätän hieman muillekin maisteltavaa.

Taas on alettu suunnitella joitain tapahtumia.Tälle vuodelle ja ensi vuodellekin.HIUSHÄSSÄKKÄ,MIKÄ SE ON?Paljon on ihmisiä mukana sen suunnittelussa ja ei se mitään kulmien kurtistelua ole ollut.Nauroivat ihan vedet silmissä ja hymy oli herkässä.On mielenkinntoista seurata mitä tulee tapahtumaan ja selviäähän se Hässäkän salaisuuskin tulevaisuudessa.

Olen unohtanut esitellä itseni!Minä olen Touho Nurkkatonttu ja kirjoittelen Hiuspisteen tapahtumia aina ajoittain.Fanisivuja keijukaiset jo kerkesivät ehdottamaankin mutta eipäs tytöt hätäillä...

Kirjoittelen taas kuulumisia,heti kun pääsen kipuamaan tietokonepöydälle.Kokeilkaa itse kiivetä vuorelle,ei sinne ihan joka päivä pääsekään;)



-Touho Nurkkatonttu eli TNT-


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4068092/?claim=cacn7p5mmcc">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>